Magneziul previne infarctul

Persoanele care consumã toatã viata magneziu sunt protejate împotriva bolilor
cardiace. Este concluzia unui amplu studiu realizat în SUA pe o duratã de 30 de
ani. Deci, putem scãpa de bolile cardiace si stres cu alimente bogate în
magneziu.


Medicii de la Universitatea Virginia din SUA au tinut sub observatie
timp de 30 de ani 7.172 de persoane, în cadrul unui vast studiu care a avut ca
scop influenta magneziului în prevenirea bolilor cardiace.


Astfel, majoritatea persoanelor au consumat în medie 268 de miligrame de
magneziu zilnic. În cazul celor care consumau mai mult, respectiv între 340 si
1.200 de miligrame zilnic, s-a observat cã pericolul unor afectiuni cardiace s-a
diminuat simtitor, comparativ cu bãrbatii care aveau o ratie de magneziu zilnicã
între 50 si 190 de miligrame.


Magneziul si calciul sunt elemente care joacã un rol important în
contractarea si relaxarea muschilor, inclusiv a celui cardiac. Numeroase studii
efectuate în diferite tãri aduc dovezi în sprijinul ideii cã tulburãrile
cardiovasculare, mai ales hipertensiunea arterialã, accidentele vasculare
cerebrale si cardiace sunt mai frecvente la nivelul populatiilor care prezintã
un consum scãzut de magneziu si calciu.


Astfel, studii de ultimã orã realizate de specialisti din Anglia, Canada si
SUA aratã cã apa bogatã în magneziu reduce mortalitatea cauzatã de bolile
cardiovasculare. Alte studii aduc dovezi suplimentare cã aportul de magneziu si
potasiu permite reducerea tulburãrilor de ritm cardiac.


Dovezi încurajatoare in sprijinul
magneziului


Un studiu destinat prevenirii infarctului aduce dovezi încurajatoare. În
cazul a 400 de persoane cu risc înalt de infarct – hipertensiune, diabet,
colesterol, tabagism, alcool, obezitate – s-a diminuat pericolul infarctului
printr-un regim bogat în magneziu. La grupa persoanelor care au consumat 1.142
miligrame de magnziu zilnic, stopurile cardiace au fost de 1,5 ori mai putin
numeroase, comparativ cu grupa cãreia i se administra cantitatea obisnuitã de
magneziu: 418 miligrame.


Rezerve naturale de magneziu


În cacao, nuci, alune, dar si în legumele verzi, cereale, pâine integralã,
legume uscate se gãseste magneziu din belsug. Persoanele care evitã vegetalele
si preferã alimentele care sunt supuse multor proceduri pentru a fi preparate au
deficit de magneziu.


De asemenea, trebuie stiut cã stresul este un mare consumator de magneziu,
iar persoanele care se aflã frecvent în asemenea situatii trebuie sã-si refacã
permanent rezerva de magneziu.


Forumuri recomandate la
Supereva


 Super Sanatate >>


Despre sanatatea familiei mai
cititi


Dictionarul
vitaminelor

Lista neagrã a
substantelor chimice care otrãvesc alimentele

Anticonceptionalele
hormonale – Mit si Realitate

Oare ar trebui sa
fim cu totii vegetarieni?

Telefonul mobil in atentie
Antibioticele si cancerul de san
Anti-perspirantele si cancerul de san

Atotputernicul arbore genealogic

Sexul
si alimentele din bucatarie

Vergeturile si
tratamentul lor

S-ar putea să-ți mai placă și Mai multe de la același autor

Lasă un răspuns

Adresa dvs. de e-mail nu va fi publică.