De ce este bine sa evitam fluorul?

Pe 25 ianuarie 1945, Grand Rapids Michigan a devenit prima comunitate din SUA care a fluorizat apa potabila pentru a preveni carierea dintilor. Ceea ce nu a fost realizat de cetateni la acea vreme este faptul ca fluorura este acum considerata o neurotoxina si poate avea multe efecte negative asupra sanatatii, in urma ingestiei.

Fluorul se gaseste in apa, bauturi procesate, pasta de dinti si unele medicamente. Multi dintre noi suntem determinati sa credem nu numai ca fluorura este inofensiva, ci ca trebuie, de asemenea, sa o consumam. Fluorul se gaseste in mod natural in unele zone si poate conduce la niveluri ridicate de fluor in anumite surse de apa. Cu toate acestea, doar pentru ca fluorura poate fi acolo in mod natural, nu inseamna ca este si ok. Fluorul este in cea mai mare parte adaugat la alimentarea cu apa si nu este un ingredient natural.

Cele mai multe tari nu adauga fluor in apa, inclusiv 97% din Europa de Vest. In SUA, mai mult de 70% din apa este fluorizata.

Constatari

Cercetarile arata ca, copii expusi la fluor pot avea efecte diferite asupra sanatatii. Fluorul este asociat acum cu ADHD si cu alte tulburari mintale. Un studiu a analizat copiii in varsta de 4-17 ani, iar datele au fost colectate in 2003, 2007 si 2011. Ei au descoperit ca fluorizarea apei in 1992 a prezis in mod semnificativ pozitiv prevalenta ADHD in 2003, 2007 si 2011. Statele care au ape puternic fluorurate, de asemenea au si niveluri ridicate de ADHD.

Nu numai ca poate provoca ADHD copilului dumneavoastra, dar impactul acestuia asupra sanatatii este si in multe alte moduri.

Exista dovezi ca fluorul influenteaza glanda tiroida

S-a constatat ca exista rate mai mari de hipotiroidism in zonele cu apa fluorurata si ca fluorura blocheaza absorbtia de iod necesara pentru functia tiroidiana adecvata.

S-a aratat de asemenea ca fluorura nu are eficienta in prevenirea caderii dintilor

CDC a sustinut ca, cariile dentare au scazut in a doua jumatate a secolului XX, dar nu au mentionat ca acest lucru s-a intamplat in toate natiunile occidentale, indiferent daca au avut sau nu apa fluorurata. Cele mai multe dintre aceste tari pe care le priveau nu aveau apa fluorurata. Dr. Mercola, in articolul sau „You’re still told fluoridation prevents tooth decay, but science proves otherwise” arata diferite exemple de tari care au eliminat fluorizarea, dar ratele caderii dintilor continua sa scada.

Efectele fluorului asupra sanatatii

– scaderea IQ-ului la copii
– se acumuleaza in organism in timp, asa ca, chiar daca ati putea ingera cantitati mici, acest lucru se acumuleaza de-a lungul anilor si poate contribui la problemele de sanatate. (Ganditi-va la cantitatea mica de pasta de dinti care este inghitita, nu doar o singura data …)
– boala de rinichi
– cauza calcificarii glandei pineale (glanda pineala este responsabila pentru productia de melatonina) … ai probleme cu somnul?
– artrita
– boli ale oaselor
– ulcer
– infertilitate
– decolorarea dintilor
– hipotiroidismul (poate bloca absorbtia de iod)
– perturba sistemul imunitar
– cancer uterin
– cauzeaza simptome ADHD

Unde se gaseste fluorul

– pasta de dinti
– apa de gura
– tratament cu fluoruri la cabinetul medicului dentist, aplicat topic pe dinti (acest lucru poate fi singurul beneficiu pentru utilizarea fluorurii)
– in apa
– medicamente cum ar fi Cipro (antibiotic), Flecainide (utilizat pentru tratarea aritmiilor), Acid Niflumic (utilizat pentru dureri articulare si musculare), Voriconazol (pentru infectii fungice). Aceste medicamente contin organofluorida care se metabolizeaza in fluorura
– bauturi procesate
– unele cereale pentru sugari (mai multe informatii la www.fluoridealert.org)
– teflon
– conserve de supe

Modalitati de a minimiza expunerea la fluor

– treceti la diferite vase si tigai de gatit, cum ar fi vase din fonta, ceramica, sticla, gresie si otel inoxidabil
– Cautati o pasta de dinti care nu contine fluor. Doar pentru ca este un brand „natural”, nu inseamna ca nu contine fluor
– Utilizati un sistem de filtrare al fluorului
– eliminati bauturile procesate. Nu aveti nevoie de aceste bauturi in dieta dvs. din mai multe alte motive, dar acesta este un motiv mai bun pentru a evita sucurile, bauturile energizante, etc.. In ceea ce priveste berea, lasam la alegerea voastra 🙂

Cum sa eliminati fluorul

Dr. Mark Sircus afirma ca, chelarea nu va functiona pentru a elimina fluorura din organism si ca singura metoda este de a incarca organismul cu iod, deoarece acest lucru va inlocui fluorul de la receptorii celulari si va spala fluorul in urina. Puteti obtine iod din alge marine, cum ar fi nori, wakame, kelp sau dulse. Fructele de mare, cum ar fi somonul, homar, scoici, cod si creveti sunt de asemenea surse bune de iod. Alimentele care contin iod, dar in cantitati mai mici, includ afinele, cartofii, capsunile si fasolea navy.

Daca decideti sa va detoxifiati de fluor, ar trebui sa lucrati sub ingrijirea unui profesionist holistic, deoarece detoxifierea poate declansa unele simptome precum dureri de cap, agitatie si palpitatii ale inimii pe masura ce se elibereaza fluorura. In plus, in timpul detoxifierii va avea nevoie, de asemenea, de suport suplimentar pentru ficat si suport nutritional.

Nu este nevoie sa consumati fluor si, de fapt, ar trebui sa il evitati cat de mult puteti. Daca aveti ADHD sau hipotiroidism (sau oricare dintre problemele de sanatate mentionate mai sus), luati in considerare fluorura din dieta dumneavoastra ca un factor care contribuie la acestea. Minimizati expunerea si detoxifiati-va corpul in siguranta sub indrumarea unui profesionist.

Mai cititi si:

S-ar putea să-ți mai placă și Mai multe de la același autor

Lasă un răspuns

Adresa dvs. de e-mail nu va fi publică.