Exercitiile yoga practicate de Jennifer Aniston pentru un abdomen plat

Faptul ca Jennifer
Aniston are un corp de invidiat este un adevar care nu mai are nevoie de nicio
confirmare.
Ce anume o face insa pe actrita sa arate atat de bine? Unul
dintre secretele aspectului ei il constituie exercitiile pe care le face sub
indrumarea Lui Mandy Ingber, o experta in yoga, din Los Angeles, care se ocupa
de imaginea mai multor staruri.



Daca vrei sa vezi cum functioneaza exercitiile yoga care
o mentin in forma pe Jennifer, le poti practica tu insati. Pentru ca efectul sa
fie complet, atat fizic, cat si spiritual, ai nevoie de un covoras special
pentru yoga si de o oglinda in care sa iti vezi pozitiile.


Daca faci exercitiile in aer liber, pe marginea
unei piscine in care se reflecta miscarile, atunci nu mai ai nevoie de
oglinda.
Pentru a avea rezultatele asteptate, fa cate doua seturi a
cate 10 repetari ale fiecarei pozitii si adauga 40 de minute de exercitii
cardio. Acestea din urma reprezinta cheia succesului absolut pentru ca ajuta la
eliminarea grasimii de pe abdomen.






Pozitia scandurii
oblice


Incepe cu partea stanga. Pune bratul stang si
coapsa stanga pe sol, apoi ridica soldurile, astfel incat sa creezi o
linie dreapta de la talpi la cap si ridica bratul drept spre cer. Mentine
pozitia timp de 3 secunde. Reia pozitia initiala si reptea miscarea de 10
ori, apoi schimba bratul.





Pozitia scaunului rasucit

Stai dreapta, cu picioarele apropiate si mainile
impreunate in pozitie de rugaciune. Indoiae genunchii pana cand coapsa
este aproape paralela cu solul (ca si cum ai sta pe un scaun), apoi
rasuceste-ti torsul spre dreapta, sprijinindu-ti cotul stang de exteriorul
genunchiului drept. Mentine pozitia timp de 5 secunde, apoi revino la
pozitia scaunului. Repeta miscarea spre partea stanga. Fa 10
repetari.






Pozitia genunchiului
crescator


Din pozitia stand drept fa o fandare inapoi
sprijinindu-te pe piciorul drept si ridicand bratele. Adu piciorul stang
in fata, ridicand genunchiul la nivelul pieptului in timp ce lasi mainile
in jos, odihnindu-le pe genunchi. Intoarce-te apoi in pozitia de fandare
si reia miscarea de 10 ori.






Pozitia barcii


Asaza-te intinsa cu fata in sus, cu degetele de la
picioare intinse si cu mainile intinse pe langa corp, astfel incat palmele
sa fie orientate fata in fata. Fa o miscare asemanatoare abdominalelor,
ridicand in acelasi timp umerii si picioarele, creand astfel forma unei
barci. Mentine 5 secunde. Adu genunchiul drept la piept, tragandu-l cu
ambele maini. Mentine 5 secunde. Schimba, aducand genunchiul stang la
piept cu ambele maini si mentine aceasta pozitie inca 5 secunde. Fa 10
repetari.






Pozitia scandurii
incrucisate


Incepe in pozitia scandurii (ca si cum ai fi facut
o flotare si mentii bratele intinse). Ai grija ca incheieturile mainii sa
fie in directia umerilor. Indoiae genunchiul drept si adu-l catre cotul
opus. Mentine 3 secunde. Fa aceeasi miscare pentru genunchiul stang.
Repeta de 10 ori.

 



Pozitia cainelui cu 3
picioare

Incepe luand pozitia cainelui, cu mainile si
picioarele pe sol si sezutul ridicat. Ridica piciorul drept astfel incat
sa formezi o linie dreapta impreuna cu trunchiul si bratul drept. Revino
cu piciorul pe sol in pozitia scandurii, aducand apoi genunchiul drept
spre frunte. Misca piciorul drept inapoi pentru a reveni la pozitia
initiala. Fa 10 repetari, apoi schimba piciorul si fa alte 10
repetari.






Pozitia razboinicului
invers


Stai in picioare cu picioarele departate, astfel
incat calcaiul stang sa fie in linie cu arcada talpii drepte. Intinde
piciorul drept pana cand coapsa piciorului stang este paralela cu solul.
Ridica bratele la nivelul umerilor. Lasa bratul stang in jos, in timp ce
pe cel drept il ridici spre cer. Intoarcete-te odihnindu-ti cotul stang pe
coapsa stanga. Repeta miscarea de 10 ori, apoi schimba pozitia
picioarelor.

 



Pozitia corbului

Din pozitia stand in genunchi, apleaca-te si
pune-ti ambele palme pe sol, astfel incat umerii sa fie mai in fata decat
incheietura mainii. Apleaca-te in fata si incearca sa incordezi abdomenul,
astfel incat sa ridici picioarele de pe sol, atat cat poti, aducand
genunchii in fata, la nivelul coatelor. Fa 10 repetari. Pentru a face
exercitiul mai usor poti mentine degetele de la un picior pe
sol.


5 diete recomandate
de Supereva.ro




  Forum unde comentam cu placere si ne
sustinem


 Diete si iar Diete

S-ar putea să-ți mai placă și Mai multe de la același autor

Lasă un răspuns

Adresa dvs. de e-mail nu va fi publică.