Frumusete Moda Dragoste & Sex Astro/Horoscop Calatorii Sanatate Cariera Nunta Casa Copii Suflet
  Acasa | Noutati | Comentarii |    Vreau sa devin membru! | SuperForum | Mica Publicitate | Top articole
|


ARTICOLE
Cosmetice facute in casa din ingrediente naturale
Mastile cu argila - tratamente eficiente pentru tenspecialistul raspunde
Masca de miere pentru tratarea acneei
Fabricati-va propriul dezinfectant!
Fabricati-va propriul sampon de casa!
Lupta natural impotriva celulitei
Tratamente naturiste impotriva caderii parului
Crema antirid care face minuni
Retete pentru balsam de buze
Cum ne preparam mastile de fata?
Retete pentru parfumuri folosind uleiuri esentiale
Start ->  Fii Super Frumoasa -> Cantitatea ta zilnica necesara de calorii

Trimite unei prietene   Versiune print   Evalueaza  Comentarii (0)

Cantitatea ta zilnica necesara de calorii

Evaluat de cititori:(2 voturi)
Unii oameni reusesc sa-si controleze greutatea ideala, o verificare a pantalonilor in talie ii determina sa slabeasca foarte rapid si eficient. Unii insa, nu reusesc sa se descurce atat de usor, dietele si contorizarea draconica a numarului de calorii din meniul zilnic fiind necesare pt ei.Insa cum poti sa stii care este numarul ideal de calorii zilnic pentru tine?                                              

Unii oameni reusesc sa-si controleze greutatea ideala, o verificare a pantalonilor in talie ii determina sa slabeasca foarte rapid si eficient. Unii insa, nu reusesc sa se descurce atat de usor, dietele si contorizarea draconica a numarului de calorii din meniul zilnic fiind necesare pt ei. Insa cum poti sa stii care este numarul ideal de calorii zilnic pentru tine?

Contorizarea caloriilor

Acum iti poti calcula singur Rata Metabolismului Bazal (RMB) personal. Acest numar iti spune cate calorii "arde" corpul tau in perioada de repaus.

Barbati:
RMB = 66 + (13.7 * greutatea ta/kg) + (5 x inaltimea ta/cm) - (4,7 x varsta ta/ani)

Femei:
RMB = 655 + (9,6 * greutatea ta/kg) + (1,8 x inaltimea ta/cm) - (4,7 x varsta ta/ani).

Probabil ca rareori se intampla ca intr-o zi sa nu faci absolut nimic. Va trebui de aceea inclus in calcul media de activitate zilnica.

Vezi  de aceea mai jos din ce categorie enumerata faci parte:

1. Miscare putina sau deloc, munca de birou - x 1,2
2. Miscare relativa / sport 3-5 zile pe saptamana - x 1,375
3. Miscare relativ multa / sport 3-5 zile pe saptamana - x 1.55
4. Miscare multa / sport 6-7 zile pe saptamana - x 1,725
5. Miscare multa / sport zilnic plus munca fizica sau antrenament de doua ori pe zi, maraton,cantonament,competitie, etc - x 1,9

Numarul care rezulta din ecuatia specifica tie, este numarul de calorii de care tu ai nevoie pentru a-ti mentine greutatea ideala.
Ai vrea totusi sa slabesti mai mult, o poti face reducand putin numarul de calorii. Este indicat ca acesta reducere sa nu fie prea drastica, poti incepe prin a reduce cca 400 de calorii pentru inceput.

Desi nu vei vedea poate rezultatul imediat al eforturilor tale, esti pe drumul cel bun. De asemenea este foarte util sa stii care este numarul de calorii necesare stilului tau de viata. Poti de asemenea reversa acest proces in cazul in care doresti, din contra, sa castigi in greutate.

Sfaturi simple pentru a manca mai putin

Desigur, nu va fi usor intotdeauna usor sa-ti adaptezi stilul de viata conform numarului adecvat de calorii care ti se potriveste. Citeste mai jos cateva sfaturi care te vor ajuta in incercarea de a da jos kilograme.

- Cand te pregatesti sa-ti umpli farfuria, imparte cantitatea pe care aveai de gand sa ti-o servesti imaginar in doua, umple o jumatate cu verdeturi,un sfert cu proteine (peste,carne,tofu, sau ceva asemanator), si ultimul sfert cu de pilda: orez,paste integrale, sau o felie de paine intermediara.

- Un studiu releva ca diferenta de lichid consumat dintr-un pahar scurt /lat si un pahar inalt/subtire este de 34% lichid mai putin in cazul paharului inalt/subtire.

- Incearca pe cat posibil sa-ti gatesti singur meniuri sanatoare. Dupa un meniu sanatos si hranitor ai tendinta mai mica sa te gandesti la un desert dupa masa.

Va recomandam sa mai cititi si:

Trup frumos
 Binkini  inventia care promite un fund de invidiat
Vergeturile si tratamentul lor
Ce fac daca unghiile mele au devenit urate?specialistul raspunde
Frumusetea XXL invinge prejudecatile designerilor
Exista crema anticelulitica ideala?

Alimentatie sanatoasa
Secretul alimentatiei
Secretul alimentatiei - enzimele
Cel mai sanatos mod de a manca somonul
Logica darama din nou miturile culinare
Cat este de nesanatos sa...
Salata verde - regina legumelor
Iaurtul - un aliment minune?
Vinul rosu, poate trata paradontoza?specialistul raspunde
Ce fel de paine sa mancam?
Magneziul previne infarctul
25 de secrete pentru o viata mai lunga
Vitaminele pilule: avertismentul specialistilor
Alimente miraculoase care mentin sanatatea
Bananele, un aliment perfect

Sanatatea femeii



Evalueaza articolul
Nu am nici o
parere
Gasiti acest articol folositor?
Absolut deloc < > Foarte folositor

Apasa aici
 ca sa votezi

?
1

2

3

4

5

Spune-ne parerea ta:

Noutati Supereva
Cum decoram bradul in acest an?
Cum decoram bradul in acest an?
Citeste aici
Horoscop 2017 - Varsator
Horoscop 2017 - Varsator
Citeste aici
Horoscop 2017 - Capricorn
Horoscop 2017 - Capricorn
Citeste aici
Horoscop 2017 - Sagetator
Horoscop 2017 - Sagetator
Citeste aici
Horoscop 2017 - Scorpion
Horoscop 2017 - Scorpion
Citeste aici

Alte noutati:
O noua scuza pentru a bea vin
Horoscop 2017 - Balanta
Horoscop 2017 - Fecioara
Horoscop 2017 - Leu
Horoscop 2017 - Rac
Mai multe pe supereva.ro ...
publicitate
publicitate
Frumusete | Moda | Dragoste & Sex | AstroHoroscop | Calatorii | Sanatate | Cariera | Casa | Copii | Suflet | Moda
| Contact | Politica de Confidentialitate | Publicitate

| desprecopii.com | jurnaldesarcina.com | supercopii.com |

.