Frumusete Moda Dragoste & Sex Astro/Horoscop Calatorii Sanatate Cariera Nunta Casa Copii Suflet
  Acasa | Noutati | Comentarii |    Vreau sa devin membru! | SuperForum | Mica Publicitate | Top articole
|


ARTICOLE
Cosmetice facute in casa din ingrediente naturale
Mastile cu argila - tratamente eficiente pentru tenspecialistul raspunde
Masca de miere pentru tratarea acneei
Fabricati-va propriul dezinfectant!
Fabricati-va propriul sampon de casa!
Lupta natural impotriva celulitei
Tratamente naturiste impotriva caderii parului
Crema antirid care face minuni
Retete pentru balsam de buze
Cum ne preparam mastile de fata?
Retete pentru parfumuri folosind uleiuri esentiale
Start ->  Fii Super Frumoasa -> Dieta celor 120 de ani

Trimite unei prietene   Versiune print   Evalueaza  Comentarii (0)

Dieta celor 120 de ani

Evaluat de cititori:(8 voturi)
In cartea Beyond the 120 Year Diet: How to double your vital years (Dieta celor 120 ani: cum sa va dublati lungimea vietii active), medicul Roy Walford sustine ca longevitatea poate fi semnificativ marita urmand o dieta bogata in nutrienti, insa ce contine cu circa o treime mai putine calorii.                                                                                                                                                                                                        

In cartea Beyond the 120 Year Diet: How to double your vital years (Dieta celor 120 ani: cum sa va dublati lungimea vietii active), medicul Roy Walford sustine ca longevitatea poate fi semnificativ marita urmand o dieta bogata in nutrienti, insa ce contine cu circa o treime mai putine calorii.

In afara capacitatii acestei diete de a extinde durata vietii la 120 de ani, Walford sustine ca programul lui extinde si durata vietii active a omului. Cu alte cuvinte, capacitatea noastra de a ne bucura de o viata sanatoasa, activa si independenta se va mentine pe masura ce imbatranim.

Acest program poate fi si o eficienta abordare preventiva pentru cei care au un istoric familial de diabet, artrita reumatoida, cancer la san sau cancer al prostatei. Walford sustine si ca programul nu numai ca previne, ci poate chiar inversa bolile coronariene si tensiunea ridicata a sangelui.

Elementele de baza ale dietei celor 120 de ani

Conceptul principal al programului Walford este sa aveti o dieta de o calitate destul de buna pentru ca nutritia sa nu fie compromisa. Intrucat aceasta dieta limiteaza doza de calorii, este de o importanta vitala ca toate alimentele pe care le mancati sa aiba un continut ridicat de nutrienti. Este o combinatie intre continutul redus al caloriilor si densitatea mare a nutrientilor, care trebuie sa ofere cele mai mari avantaje pentru sanatatea si longevitatea dumneavoastra.

Dieta generala are un continut redus de grasimi si o cantitate moderata de proteine slabe, index glicemic si al carbohidratilor redus, precum si fructe si legume proaspete din abundenta. Fiindca dieta are un volum ridicat, multe fibre si nutrienti, cei care o urmeaza nu ar trebui sa simta foamea intre mese, desi numarul caloriilor este mai mic. Cartea contine 20 de zile de meniuri si continut nutritiv ridicat, insa mai putin de 1500 de calorii pe zi.

Dieta celor 120 de ani sugereaza ca cei care o urmeaza au nevoie de pana la doi ani pentru a atinge greutatea ideala, in functie de cate kilograme trebuie sa dea jos. El sustine importanta pierderii lente in greutate deoarece efectele din punctul de vedere al longevitatii asupra reducerii nivelului de calorii nu se produc daca pierderea in greutate are loc prea rapid.

Cartea contine si informatii despre o varietate de teste pe care le puteti face acasa si la cabinetul medicului pentru estimarea varstei dumneavoastra biologice. Walford ofera si recomandari privind suplimentele nutritive pentru a reduce riscul de boli asociate de obicei cu inaintarea in varsta.

Alimente recomandate

Alimentele recomandate sunt: fructele, legumele, painea din grau integral, ovazul, laptele slab, iaurtul degresat, branza de vaci, carnea de curcan, carnea de pui, somonul, tempeh (aliment pe baza de soia), tofu, ouale, aromele si condimentele, mustarul, tamari (sos de soia), uleiul de masline, otetul balsamic, salsa, ciocolata neagra, vinul rosu.

Exemplu de plan dietetic

Micul dejun
" 1 ou ochi
" 1 felie de paine din grau integral
" ˝ de papaya
Pranz
" Sandivici cu falafel
" Coleslaw
Cina
" 90 g somon roz
" 1 cartof mic
" ˝ ceasca de iaurt degresat
" 1 ˝ ceasca de nap
" 1 broccoli
" 1 portie de legume la gratar

Recomandari privind exercitiile fizice

Desi exercitiile fizice nu pot extinde durata vietii, reduc riscul de a va imbolnavi de anumite boli precum cancerul si bolile de inima ce afecteaza serios calitatea vietii.

O combinatie de aerobic, antrenament de forta si exercitii de flexibilitate este recomandata in dieta celor 120 de ani. Exercitiile fizice excesive trebuie evitate deoarece maresc productia de radicali liberi, ceea ce poate accelera procesul de imbatranire.

Costuri si cheltuieli
Cartea Dieta celor 120 de ani: cum va puteti dubla durata vietii active costa in SUA 17 dolari.

Avantaje

" Este sustinuta de cercetarile stiintifice.
" Poate imbunatati longevitatea si reduce riscul de a face boli cronice.
" Poate duce la regresia bolilor coronariene si ameliora tensiunea.
" Va duce aproape sigur la pierdere in greutate.
" Puteti continua sa mancati cata vreme doza saptamanala de calorii este monitorizata.
" Include un plan alimentar si retete.
" Include tabele nutritionale de referinta.

Dezavantaje

" Necesita numararea continua a caloriilor si masurarea dimensiunilor portiilor zilnice.
" Multi dintre cei care tin dieta sufera de foame din cauza continutului redus de calorii al dietei, mai ales in cazul in care doza de fibre este inadecvata.
" Poate necesita mai mult timp pentru prepararea felurilor de mancare.
" Unii cititori ai cartii pot considera informatiile din carte ca fiind prea tehnice.
" Trebuie urmate cu atentie indicatiile pentru ca acest program sa fie potrivit ca abordare pentru stil de alimentatie.

Concluzii

Dieta celor 120 de ani face apel la cei care citesc cartea sa doreasca sa inteleaga bazele limitarii caloriilor precum si cauzele dietetice ale bolilor asociate cu imbatranirea.

Totusi, cei care urmeaza dieta ar trebui sa fie constienti ca dozarea caloriilor trebuie facuta corect pentru a fi sigura, deci este esential sa urmati instructiunile Dr. Walford si sa cereti sfatul medicului pentru a monitoriza progresele pe care le faceti pe parcursul acestui program.

Va recomandam sa mai cititi si:

Cure de sanatate
Cand avem nevoie de o cura de detoxifiere?
Terapia indiana cu pietre calde
Dieta pentru ochi sanatosi
Cura cu pepene rosu
Ceaiul de zmeura - cura de detoxificare completa
Avantajele folosirii saunei
Dieta de detoxificare in 5 zile
Dieta de lupta impotriva cancerului la san
Dieta de detoxifiere pentru femei
Ce stim despre terapia cu acupunctura si cum ne poate ajuta?
Este hipnoza o metoda terapeutica?
Detoxifierea de primavara
Reteta miraculoasa cu usturoi
Ce este Ganoterapia?specialistul raspunde



Evalueaza articolul
Nu am nici o
parere
Gasiti acest articol folositor?
Absolut deloc < > Foarte folositor

Apasa aici
 ca sa votezi

?
1

2

3

4

5

Spune-ne parerea ta:

Noutati Supereva
Cum decoram bradul in acest an?
Cum decoram bradul in acest an?
Citeste aici
Horoscop 2017 - Varsator
Horoscop 2017 - Varsator
Citeste aici
Horoscop 2017 - Capricorn
Horoscop 2017 - Capricorn
Citeste aici
Horoscop 2017 - Sagetator
Horoscop 2017 - Sagetator
Citeste aici
Horoscop 2017 - Scorpion
Horoscop 2017 - Scorpion
Citeste aici

Alte noutati:
O noua scuza pentru a bea vin
Horoscop 2017 - Balanta
Horoscop 2017 - Fecioara
Horoscop 2017 - Leu
Horoscop 2017 - Rac
Mai multe pe supereva.ro ...
publicitate
publicitate
Frumusete | Moda | Dragoste & Sex | AstroHoroscop | Calatorii | Sanatate | Cariera | Casa | Copii | Suflet | Moda
| Contact | Politica de Confidentialitate | Publicitate

| desprecopii.com | jurnaldesarcina.com | supercopii.com |

.