Frumusete Moda Dragoste & Sex Astro/Horoscop Calatorii Sanatate Cariera Nunta Casa Copii Suflet
  Acasa | Noutati | Comentarii |    Vreau sa devin membru! | SuperForum | Mica Publicitate | Top articole
|


ARTICOLE
Cosmetice facute in casa din ingrediente naturale
Mastile cu argila - tratamente eficiente pentru tenspecialistul raspunde
Masca de miere pentru tratarea acneei
Fabricati-va propriul dezinfectant!
Fabricati-va propriul sampon de casa!
Lupta natural impotriva celulitei
Tratamente naturiste impotriva caderii parului
Crema antirid care face minuni
Retete pentru balsam de buze
Cum ne preparam mastile de fata?
Retete pentru parfumuri folosind uleiuri esentiale
Start ->  Fii Super Frumoasa -> Inceputul primei faze ale dietei ATKINS: Inductia

Trimite unei prietene   Versiune print   Evalueaza  Comentarii (1)

Inceputul primei faze ale dietei ATKINS: Inductia

Evaluat de cititori:(27 voturi)
Dieta Atkins este cea mai faimoasa dieta, cu cel mai mare succes din timpurile moderne... dar regulile ei stricte ii fac pe multi oameni sa renunte. Acum va oferim NOUL PLAN al dietei Atkins – care va permite sa mancati acei carbohidrati care erau candva interzisi si TOTUSI sa pierdeti in greutate. Corpul pe care sa-l puteti arata cu mandrie pe plaja este la numai cateva saptamani distanta!

Cititi si: Noul plan al dietei Atkins  si Meniu pentru dieta Atkins

Inductia este un instrument puternic si primul dumneavoastra pas catre pierderea in greutate si o intreaga viata de sanatate mai buna. In timpul acestei faze, metabolismul va trece de la arderea carbohidratilor la arderea in principal a grasimilor.
Prin controlarea dozei de carbohidrati, veti stabiliza nivelul zaharului din sange si al insulinei, ceea ce va permite sa scapati de pofte si de gropile de energie care pot face aproape imposibila controlarea greutatii.

Incercati sa nu va supra-solicitati in aceasta perioada, deoarece aceasta faza va solicita psihic si fizic.
Din anumite puncte de vedere, inductia este partea cea mai satisfacatoare a noului plan al dietei Atkins – dupa cateva zile, rasplata va veni sub forma unui surplus de energie insotit de pierderea rapida a greutatii.

Va recomandam sa ramaneti in aceasta faza cel putin 14 zile, deoarece este timpul necesar pentru a scapa de dependenta fata de carbohidrati. Dar puteti sta mai mult timp in aceasta faza – pana cand mai aveti de pierdut numai 2,5-5 kg.

Iata regulile fazei de inductie:

  • Mancati numai alimentele din lista de inductie prezentata in continuare.
  • Consumati aproximativ 20 g de carbohidrati net pe zi, in principiu din salata si alte legume. Vedeti in lista de mai sus un exemplu a ceea ce poate insemna 20 g de carbohidrati net pe zi.
  • Mancati cel putin 12 g de carbohidrati net pe zi din legumele acceptate – asta inseamna 4 cesti, cum ar fi trei de salata si una din alte legume din lista de mai jos. Puteti mari cantitatea daca ramaneti numai la salata.
  • Repartizati doza de carbohidrati pe parcursul intregii zile.
  • Luati in mod regulat trei mese principale sau patru-cinci mese mai mici. Nu sariti peste mese, mai ales peste micul dejun, nici nu faceti pauza mai mare de sase ore fara sa mancati in tipul zilei (in starea de veghe).
  • Mancati cel putin 170 g (dimensiunea a doua pachete de carti de joc) de proteine la fiecare masa.
  • Luati o mica gustare cu continut redus de carbohidrati intre mese daca va este foame, cum ar fi un ou fiert, un lujer de telina cu putina branza grasa, sau o felie de curcan infasurata in jurul unui lujer fiert de asparagus (sparanghel).
  • Beti cel putin doi litri de apa pe zi.
  • Luati zilnic multivitamine, un supliment de fibre (vedeti mai jos) si acizi grasi esentiali.
  • Ramaneti in faza de inductie timp de cel putin doua saptamani.

ALIMENTE ACCEPTATE IN FAZA DE INDUCTIE ale dietei Atkins

  • Pestele si fructele de mare de orice fel sunt permise deoarece sunt practic lipsite de carbohidrati
  • Orice fel de peste, ca ton, somon, calcan, pastrav, sardele, hering.
  • Orice fel de carne de pasare, ca pui, curcan, rata, gasca, prepelita, fazan.
  • Scoicile, ca stridiile, midiile, racii si homarii, molustele, calmarii, crevetii, crabii (limitati stridiile si midiile la 115 g pe zi deoarece au un nivel ceva mai mare de carbohidrati).
  • Orice fel de carne, ca vita, porc, miel, vanat.
  • Ouale preparate in orice fel, omleta, ochiuri, sau fierte. Le puteti manca fara grija deoarece nu contin aproape deloc carbohidrati.
  • Circa 85-115 g pe zi din orice fel de branza, ca tipurile de branza cheddar, gouda, edam, mozzarella, roquefort sau alt tip de branza albastra, ori cascaval, de vaca, de capra sau de oaie. Fiecare 28 de grame de branza contin circa un gram carbohidrati net, deci includeti branzeturile pe lista alimentelor acceptate.
  • Salate de legume: ar trebui sa mancati cel putin 12-15 grame de carbohidrati net pe zi din legume. Legumele din salata au un continut ridicat de nutrienti si reprezinta o sursa importanta de fibre.
    Ele furnizeaza 1 g de carbohidrati la o ceasca de legume, iar printre ele se numara: lucerna albastra (Medicago sativa), varza chinezeasca, telina, cicoarea, arpagicul, castravetii, ridichea neagra, chimenul, salata verde – de orice fel, inclusiv rucola, andivele, radicchio, salata romana (creata) etc. – ciuperci, patrunjel, ridichi sau macris.
  • Alte legume: Acestea au un continut ceva mai ridicat de carbohidrati, dar adauga varietate din punctul de vedere al savoarei si nutrientilor. Ele furnizeaza 6 g de carbohidrati pe ceasca, iar cateva exemple sunt: anghinarea, asparagusul, vinetele, mugurii de bambus, boabele de fasole, broccoli, mugurii de varza de Bruxelles, varza, conopida, sfecla mangold (Beta vulgaris cicla), courgette (varietate de dovleac cu fructele comestibile, lunguiete, aproape cilindrice), tulpina de palmier, nap, gulie, praz, bame, ceapa, ardei, dovleac, rubarba, varza murata, ceapa verde, mazarea verde pastai, spanac, fasolea verde pastai, dovlecei, rosii, napi si castane de balta.
  • Garnituri pentru salata: bucati crocante de sunca, branza rasa, bucati de oua fierte tari, ciuperci sote, smantana.
  • Condimente: Adaugati plante aromate si condimente pentru a da savoare mancarurilor deoarece nu contin zaharuri adaugate. Alegeti de exemplu, busuiocul, ardeii iuti cayenne, coriandrul, mararul, usturoiul, ghimbirul, oregano, piperul, rozmarinul, salvia, tarhonul si cimbrul.
  • Sosuri de salata(dressinguri): Ulei (vedeti mai jos), vinaigrette si suc de lamaie, la care se adauga aromele si condimentele. Dressingurile preparate fara zahar si care au sub doua grame de carbohidrati la o lingura sunt permise.
  • Grasimile si uleiurile: Sunt permise uleiul de masline si toate celelalte uleiuri vegetale, cum este uleiul de susan, de floarea soarelui, de nuc, de samburi de struguri, mai ales daca sunt presate la rece. Untul este si el permis. Nu trebuie neaparat sa indepartati pielita sau grasimea de pe carnea mai grasa sau de pe carnea de pui. Aveti grija sa mancati din belsug peste gras.
  • Indulcitorii artificiali: Recomandarea dietei Atkins este sucraloza, vanduta sub numele Splenda, singurul indulcitor facut din zahar. Este sigur, nu contine calorii si nu ridica nivelul zaharului din sange. Contine carbohidrati intr-o anumita masura, deci tineti cont atunci cand calculati.
  • Bauturile: Apa – trebuie sa beti zilnic opt pahare de cate 250 ml de apa filtrata, minerala, de izvor sau de la robinet – in total doi litri. Puteti sa beti si supe clare (cititi eticheta si aveti grija sa nu contina carbohidrati), sifon, cafea si ceai, bauturi dietetice cu sucraloza (dar socotiti carbohidratii), bauturi fara calorii si ceaiuri de plante.
  • Alimentele din categorii speciale: Pentru varietate, puteti manca 10-20 de masline, jumatate dintr-un avocado mic, 28 g de smantana, 85 g frisca si 2-3 linguri de suc de lamaie sau de lamaie verde (lime).

De asemenea, ar trebui sa luati si trei suplimente pe zi: multivitamine, acizi grasi esentiali si fibre. Pentru aportul de fibre, consumati zilnic cel putin 2 lingurite de seminte de in macinate, tarate neprocesate sau coji de psyllium (o planta de tipul plantago) (toate acestea sunt disponibile in magazinele cu alimente sanatoase).

Cititi si: Noul plan al dietei Atkins  si Meniu pentru dieta Atkins

Alte 5 diete cu rezultat garantat recomandate de Supereva.ro


  Forum unde comentam cu placere si ne sustinem

 Diete si iar Diete ...



Evalueaza articolul
Nu am nici o
parere
Gasiti acest articol folositor?
Absolut deloc < > Foarte folositor

Apasa aici
 ca sa votezi

?
1

2

3

4

5

Ultimile 1 comentarii:Toate comentariile
liliamultumesc mult de sfaturi utile,vreau sa incep aceasta dieta si sa reiau un mod sanatos de viata fara kilograme in plus,visez la o silueta de vis si sper sa ma ajute dumnezeu....sa am taria de caracter sa rabd pina la urma....P.S. despre rezultatele mele o sa scriu....

Spune-ne parerea ta:

Noutati Supereva
Cum decoram bradul in acest an?
Cum decoram bradul in acest an?
Citeste aici
Horoscop 2017 - Varsator
Horoscop 2017 - Varsator
Citeste aici
Horoscop 2017 - Capricorn
Horoscop 2017 - Capricorn
Citeste aici
Horoscop 2017 - Sagetator
Horoscop 2017 - Sagetator
Citeste aici
Horoscop 2017 - Scorpion
Horoscop 2017 - Scorpion
Citeste aici

Alte noutati:
O noua scuza pentru a bea vin
Horoscop 2017 - Balanta
Horoscop 2017 - Fecioara
Horoscop 2017 - Leu
Horoscop 2017 - Rac
Mai multe pe supereva.ro ...
publicitate
publicitate
Frumusete | Moda | Dragoste & Sex | AstroHoroscop | Calatorii | Sanatate | Cariera | Casa | Copii | Suflet | Moda
| Contact | Politica de Confidentialitate | Publicitate

| desprecopii.com | jurnaldesarcina.com | supercopii.com |

.